fbpx

Nechce se vám dnes cvičit? Stejně jako minulý týden? S vaší motivací se něco stalo, vytratila se a nevíte, kde ji najít? Představte si, že už máte cvičení za sebou. Jednoduché, že? Stephen Covey říkal: “Začínejte s myšlenkou na konec.” Když tento princip správně využijete, můžete lenost a odkládání překonat. A nejen při cvičení.

V práci to dnes bylo peklo na zemi. Vlečete se z kanceláře o hodinu později. V diáři bliká, že za 30 minut začíná cvičení. Uf! A to ještě chcete večer dodělat něco do práce a kopa špinavého prádla hrozí, že vás zasype a… Tak nic. Zítra. Svět se přece nezboří, no ne?

motivaci ke cvičení najdete v hlavě
motivaci ke cvičení najdete v hlavě

Kde nabrat motivaci?

Znáte určitě takové dny, kdy motivace chybí. Stává se vám to častěji, než se vám líbí? Motivaci ke cvičení můžete nastartovat různými způsoby. Tady je jeden z nich: Představte si, že už máte po cvičení. Ale nemyslím tím, ať si to představíte a jdete domů 🙂 To by byla špatná motivace :))

Vžijte se do momentu “po cvičení”. Představte si to se všemi detaily. Cestou do šatny cítíte ještě ve svalech námahu, kterou máte za sebou a zároveň příjemnou úlevu. Jdete uvolněně, uvědomujete si své tělo a taky dobrý pocit, který ze sebe máte. Těšíte se do sprchy, až z vás voda spláchne zbytky celého dne. Cítíte tu zvláštní směs příjemné únavy a zároveň příval nové energie a dobrou náladu.

Co ještě po cvičení cítíte? Kromě potu… 🙂

Pojmenujte si svoji motivaci

A teď si představte, že tenhle pocit můžete mít už za hodinku. Tak co? Jdete do toho? Našla jste svoji motivaci?

Budeme Vám na vaší cestě držet palce! A s námi také spokojené klientky AURA Fit Lady Club.

Cvičení je totiž součást zdravého životního stylu. Nedostatek pohybu současné doby vede k výskytu strašáků typu obezita  nebo celulitida. Zdravější strava je totiž zelenina, bílkoviny, tuky. Méně cukr, sladkosti. Můžete zkusit přístup Kaizen Fitness. Nezapomeňte na doplňkové kardio aktivity, stačí třeba běhání nebo chůze do schodů.

close

Výzva 21!

Přidejte se k 27 dalším!

Získáte 21 emailů ZDARMA ve 21 dnech

Tipy a rady pro lepší život! Udržíte si tak motivaci pro zdravý životní styl.

Nebudeme spamovat! Kdykoli se lze odhlásit viz Zásady ochrany osobních údajů.

close

🤞 Výzva 21 dní do emailu!

Přidejte se k 27 dalším, a získejte postupně 21 emailů ZDARMA ve 21 dnech s tipy a radami pro lepší život. Nespamujeme: kdykoli se můžete odhlásit viz Zásady ochrany osobních údajů pro detaily.

🤞 Výzva 21 emailů!

Přidejte se k 27 dalším! Získejte postupně 21 emailů ZDARMA ve 21 dnech.

Tipy a rady pro lepší život.

Udržte si motivaci pro zdravý životní styl!

Nebudeme spamovat! Kdykoli se lze odhlásit viz Zásady ochrany osobních údajů.

By Barbora Makošová

Proč se Barbora Makošová věnuje ženám v Aura Fit Lady club? Protože má opravdu atmosféru klubu, ženy sem chodí rády a Aura je pro ně místem, kam patří. Navíc kombinace silového tréninku a aerobního pohybu na mezistanicích přináší své výsledky, o BetterBelly nemluvě. A to je pro mě důvod, proč to dělám. Baví mě pomáhat lidem, protože to má smysl. Dokážu na všem najít něco pozitivního a život brát s úsměvem. Jaké jsou moje zájmy? Určitě vycházky v přírodě, sport, četba a všechno, u čeho se pobavím. Teď aktuálně nejvíc můj malý syn Adam a moje Výzvy ve fitku aurafit.cz. Úplně nejradši se bavím a poznávám lidi. Co se týče cvičení, mezi mé nejoblíbenější cviky patří dřepy a sumo dřepy. Nedá se říct, že úplně nenávidím, ale moc nemusím kliky. Pánský klik nedám ani jeden a dámské mě vážně nebaví. Miluji Low Carb jídla: třeba kuřecí vývar se zeleninou, grilované kuřecí maso s celerovými hranolky, a jako sladkou tečku na závěr čokoládový krém z avokáda.