fbpx

Užitečné aplikace „15x kardio běhání“ 8/15

Aplikace které se budou hodit 

Dnešní moderní doba je hodně napřed. Určitě není možné si při běhu počítat kroky, to je tak nějak nemožné a proto existují právě různé aplikace, které kroky spočítají za nás a to je super, každá z nás chce znát svůj výkon a výsledek.

Aplikace mapy si také stáhněte, nechcete přece při běhání zabloudit
Aplikace mapy si také stáhněte, nechcete přece při běhání zabloudit

Proč vůbec vznikají takové aplikace? 

Odpověď je jednoduchá, prahneme po lepším výkonu, je to pro nás motivace, chceme vidět na displeji lepší číslo, tu pomyslnou medaili.

Vývojáři těchto aplikací to vlastně s námi myslí dobře, dalo by se říct, pojďme si tedy říct jaké appky nás mohou zajímat.

Chytré hodinky, telefon- krokoměr 

Krokoměr nám registruje aktivitu těla při chůzi a počítá kroky, umožňuje nám hlídat si denní výkony, motivovat se k překonání dalšímu osobnímu rekordu, ale také si hlídat týdenní pohyb atd.

Chytré hodinky jsou nejvhodnější volbou
Chytré hodinky jsou nejvhodnější volbou

Denní limit kroků si nastavíte podle toho jak moc si věříte:)

Spálené kcal 

Pokud jste si dříve počítala kalorie byla jste skoro divná, ovšem v dnešní době je to naopak.

Dnes je to naprostý trend, aplikaci na počítání kalorii už má skoro opravdu každý, není to už jen z důvodu diety, má to i zdravotní důvody, je to skvělý pomocník.

Kalorické tabulky 

Doporučujeme tuto nejznámější aplikaci, díky ní můžete sledovat nutriční hodnoty a kalorie, zhubnout a žít zdravěji.

Mimochodem všechny aplikace jsou samozřejmě ZDARMA a jejich ovládání je velmi jednoduché a naučíte se je ovládat velmi rychle.

Při první registraci zadáte vaši váhu, výšku a datum narození a apka vám sama vypočítá jaký by měl být váš denní příjem potravin, ten si můžete i nastavit sama, pokud ho znáte od vašeho trenéra.

V aplikaci je spousty receptů, potravin, jídelníčků, tak nějak se vypočítává vše za vás, hlídání jídelníčku se stává mnohem jednodušším, vy si jen zapisujete to co jíte a pijete.

Aktivita

Myfitnesspal 

Pokud si chce hlídat kalorie a aktivitu zaroven je tato aplikace super volbou. Chcete zhubnout nebo rýsovat, nebo jen změnit vaše denní návyky, stáhněte si právě tuto apku.

Součástí aplikace je databáze jídel s více než 6 miliony záznamů, nechybí ani čtečka čárových kódů, což je dnes už běžná součást každého obalu.

Zvolit si můžete cíl, který chcete dodržet, kdy vám přijde upozornění v případě přesažení, je to komplexní a propracovaná aplikace pro hlídání vaši aktivity.

Srdeční tep

Za nás velice důležitá aplikace, kterou byste měla mít v telefonu, nebo hodinkách každá, pojďme si říct proč.

Tuto  aktivitu si hlídejte i v případě že necvičíte, odchylky mohou upozornit na onemocnění srdce, nebo jiný zdravotní problém.

Pokud jsme zdraví, je tato aplikace výborný pomocník při hubnutí, měření pulzu je velmi jednoduché a zvládne to káždá.

Puls a spalování tuků

Za normální se považuje puls 60 až 100 tepů za minutu v klidovém stavu, u sportovců však bývá nižší a je považován ze zdravotního hlediska za prospěšnější.

Optimální tepová frekvence pro spalování tuků se pohybuje okolo 60 až 70 maximální tepové frekvence.

Ve stresu a při fyzickém výkonu se nám tepová frekvence zvyšuje, protože převažuje tonus sympatického nervového systému.

Dojde- li ke zklidnění např. před usnutím, dostává se do nadvlády parasympatický systém, který tepovou frekvenci naopak snižuje.

KM

Doplňková aplikace pro zajímavost jsou ušlé kilometry. Při běhu když jste na úplném začátku vám to hodně pomůže, první cíl je většinou 1 kilometr, pak už je to cca 3 km, 5 a výše. Díky této aplikaci si cíl můžete hlídat a zároveň vždy překonávat svůj dosavadní rekord. Většinou už ke km máte i přepočtený počet kroků.

Aplikace krokoměr vám změří kolik kroků jste za den ušla
Aplikace krokoměr vám změří kolik kroků jste za den ušla

Co je vhodnější 

Vhodné je mít telefon spárovaný s hodinkami. Při běhu tak můžete mít telefon uložený v batohu a veškeré informace máte k dispozici právě na hodinkách.

Takže pokud vám někdo i volá, vidíte to na hodinkách a vy víte, zda je hovor důležitý či ne a můžete tak pokračovat v běhu.

Na hodinkách dostanete upozornění na všechny nastavené aplikace na telefonu, to je běh, srdeční tep, km, kcal atd., stačí si to pouze nastavit 🙂

Chcete sdílet výsledky ve velkém? Navštivte naše fitness aurafit.cz a můžeme se motivovat navzájem:).

Přečtěte si také související články z řady “15 článků o kardio běhání jako úžasné doplňkové fitness aktivitě” na webu kruhovy.cz

close

🤞 Výzva 21 dní do emailu!

Přidejte se k nám a získejte postupně 21 emailů ZDARMA ve 21 dnech s tipy a radami pro lepší život. Nespamujeme: kdykoli se můžete odhlásit viz Zásady ochrany osobních údajů pro detaily.

close

Výzva 21 zDARma!

Přidejte se k mnoha dalším čtenářkám! Každý den dostanete na váš nejlepší email souhrn informací pro lepší motivaci.

A čekají na vás i dárky a překvapení! Zajímavé čtení pro každou aktivní ženu plné novinek.

Získáte 21 emailů zDARma ve 21 dnech!

Udržíte si motivaci pro zdravý životní styl. Pravidelný souhrn těch nejlepších novinek, které nejspíš neznáte.

Tipy a rady pro lepší život nejen pro ženy!

Zadejte email, na který chodíte nejčastěji. A zkontrolujte si hned zítra schránku, kdyby náhodou spadly motivační emaily do spamu.

Nebudeme spamovat! Kdykoli se lze odhlásit viz Zásady ochrany osobních údajů.

Shopping Cart
Scroll to Top