fbpx

Poprvé na kruhový trénink a do fitness 6/7

Jde se na první trénink! Nový život a nový impulz. Řekla jste si, že nastal čas se sebou něco konečně dělat. V tuhle chvíli Vás napadá mnoho otázek, jako třeba to, jestli máte jít do fitness sama. Nevíte co Vás čeká, jak to ve fitness vypadá a jestli nebudete vy vypadat divně atd. Otázek je plno, pokud se chystáte poprvé do fitness. Rády Vám dáme odpovedi na tyto otázky. 

Sama, nebo ve dvojici 

Samozřejmě, že pro váš dobrý pocit je vždy lepší nebýt na to sama. To ovšem platí v případě, že jdete do klasického smíšeného fitness. Zde vám mohou být nepříjemné pohledy okukujících mužů. Také strach z neznáma je něco, co naše odhodlání může zastavit. Máme na výběr ze tří možností. Bud strach překonáme a odhodláme se, nebo si sebou vezmete kamaráda/kamarádku. Poslední variantou je, že navštívíte pouze dámské fitness. První návštěva je pod vedením trenérky a zdarma. Vy si vše ukážete, trenérka Vám vše vysvětlí a strach nebude mít šanci. Další návštěva už bude beze strachu a naopak se budete těšit.

Pokud nemáte s kým chodit, tak se nebojte, mezi klientkami si jistě najdete kamarádku. 

Na trénink s kamarádkou, nebo sama?

Skupinové lekce 

Skupinové lekce vedené trenérkou je další z možností, jak se seznámit s fitness. Zjistíte, jak to zde chodí a co můžete od fitness očekávat. Trenérka Vás povede během tréninku a cviky vám vysvětlí. Nestane se tak, že by jste nevěděla co máte dělat. Navíc ve skupině žen to bude zábava. Nakonec jste v tom společně:) 

Stanovte si jasné reálné cíle 

Vaše cíle by měly být hlavně reálné. To je první krok k úspěchu. Nemůžete čekat, že za 14 dní shodíte 10 kilo. Je to dlouhodobý proces. Krůček po krůčku se k vysněné postavě jistě dopracujete. Velkým pomocníkem vám může být diář do kterého si budete zapisovat hodnoty. Je to důležité, protože po měsíci si děláme kontrolky. Vy tak máte přehled kolik jste shodila kg, nebo kde byl úbytek cm. Je to i taková motivace pro vás. Nakonec sama uvidíte, že to za tu dřinu stojí. 

Diář na zapisování termínu tréninku a hodnot

Co si vzít na sebe a s sebou do fitness 

Do fitka nejdeme na molo! Oblečení by mělo být hlavně pohodlné a měla byste se v něm cítit dobře. Vhodné jsou legíny a přilehlejší tričko, nebo tílko. Přilehlejší z důvodu, aby jste viděla, jak při cvičení praculou svaly. Co by Vám rozhodně nemělo chybět je pití. Pitný režim je při cvičení moc důležitý. Také drobná kosmetika, jako je šampon, mýdlo a ručník je běžnou výbavou. Určitě se po tréninku budete chtít osprchovat.

Co před a po tréninku (jídlo, svačina, protein) 

Před tréninkem není nutné si něco dávat. Pokud se nejedná o brzké ráno. V tomto případě je vhodné se nasnídat. Před tréninkem si můžete dát carnitin, je to lehký “nakopávač”. Když cvičíte, probíhají ve vašem těle mnoho biochemických reakcí. Jednou z nich je reakce, kde enzymy začnou štěpit uložený tuk na mastné kyseliny. Ty pak slouží jako motor a palivo při tréninku. Váš trénink tak bude mít grády a ještě podpoříte spalování.) Po odvičení byste si měla dát do půl hodiny protein, který Vám připraví trenérka. Přichutí je mnoho, takže si vyberete určitě i vy.

Další variantou je proteinová tyčinka na cestu, výběr je opět široký. 

Co je protein a proč je vhodný po tréninku 

Protein, nebo také bílkoviny, jsou vysokomolekulární přírodní látky s relativní molekulární hmostností 103 až 106 složené z aminokyselin. Uplatňují se při budování svalů a zajišťují správnou funkci imunity. Hrají nezastupitelnou součást ve výživě, zvláště u sportovců. Pomáhají s budováním svalové hmoty a při regeneraci po cvičení. Proto je nedílnou součástí po tréninku pro doplnění denního příjmu bílkovin. Nevynechávejte ho tedy po každém cvičení. 

Protein po tréninku musí být

Na prvním tréninku to přepálíte 

Přijdete poprvé do fitness a absolvuje trénink. Přece jen doteď jste nic nedělala a tak každý pohyb bude znát. Váš osobní pocit je dobrý, dokázala jste to. Ovšem už večer se dostaví bolesti svalů a kloubů a druhý den si pomalu nemůžete sednou na zadek. Ano, přepálila jste to. Cítite svaly o kterých ani nevíte, že je máte. Co dělat, abychom v takové míře nepociťovali opožděný nástup svalové bolesti? Důležité je přistupovat k tréninku rozumně a nechtít vše hned s nejvyšší zátěží. Realita v podobě bolesti vás pak vyřadí na několik dní a to je přece škoda. 

Přetrvává Váš ostych a chtěla byste si to zkusit pod vedením trenérky? Navštivte naše fitness aurafit.cz a rezervujte si zkušební trénink zdarma. S námi se ničeho bát nemusíte.)

close

🤞 Výzva 21 dní do emailu!

Přidejte se k nám a získejte postupně 21 emailů ZDARMA ve 21 dnech s tipy a radami pro lepší život. Nespamujeme: kdykoli se můžete odhlásit viz Zásady ochrany osobních údajů pro detaily.

close

Výzva 21 zDARma!

Přidejte se k mnoha dalším čtenářkám! Každý den dostanete na váš nejlepší email souhrn informací pro lepší motivaci.

A čekají na vás i dárky a překvapení! Zajímavé čtení pro každou aktivní ženu plné novinek.

Získáte 21 emailů zDARma ve 21 dnech!

Udržíte si motivaci pro zdravý životní styl. Pravidelný souhrn těch nejlepších novinek, které nejspíš neznáte.

Tipy a rady pro lepší život nejen pro ženy!

Zadejte email, na který chodíte nejčastěji. A zkontrolujte si hned zítra schránku, kdyby náhodou spadly motivační emaily do spamu.

Nebudeme spamovat! Kdykoli se lze odhlásit viz Zásady ochrany osobních údajů.

Shopping Cart
Scroll to Top